Просвіта для педагогів, батьків, учнів


Надзвичайні ситуації завжди пов’язані з високим рівнем стресу та тривоги, але водночас вимагають від людей сфокусованості та зібраності. Мати відповіді на всі питання завчасно неможливо, але добре знати, де ці відповіді можна знайти, щоб створити безпечне середовище для себе та своїх дітей.




Дитина з РАС. Поява дітей з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах стає дедалі поширенішим явищем в Україні. Це відбувається внаслідок процесу гуманізації освіти, а також з огляду на постійне збільшення чисельності таких дітей. Відомо, що перебування «особливих» дітей у закладах освіти супроводжується різноманітними труднощами, які часто унеможливлюють процес їх послідовного навчання. Однією з найскладніших для педагогів категорій є діти з розладами аутистичного спектра1 (РАС). Діти з РАС суттєво відрізняються від дітей будь-якої іншої категорії, оскільки в них немає вроджених соціальних якостей: вони не дивляться на іншу людину і не зважають на неї, у них немає жодного бажання робити те, що їм пропонують інші люди. Проте кожний з них виконує певні дії, які мають стереотипний характер, тож складається враження, що окрім цього заняття їх нічого в житті не цікавить. Їхнє перебування серед людей має розвивальний ефект тільки тоді, коли застосовують спеціальні підходи, методи та засоби.






"Про кібербулінг для дітей"



Навчально-методичний посібник "Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу"

Навчально-методичний посібник "Основи соціально-педагогічної діяльності"

Методичний посібник "Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект"

Методичні посібники по роботі з дітьми з ООП


Корекційно-розвивальні програми для роботи з дітьми з ООП


Немає коментарів:

Дописати коментар