Техніки позитивного звертання до учнів, що
гармонізують соціокультурний простір
Техніка „Я висловлювання” (до класу і до окремого учня)
§
Я хотіла б щоб ви (опанували, навчились,
засвоїли) допоможіть мені, будь ласка, (зробіть, прочитайте, напишіть, виконайте)
…
Техніка
надихання (до класу)
§
Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти
справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
§
Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати
це завдання.
Техніка
схвалення (до класу)
§
Я така задоволена, що ми всі сьогодні так
дружно і злагоджено попрацювали
§
Мені приємно про це сказати, що
сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)
§
Як добре, що ти повірив у свої сили і
виконав це завдання.
§
Як чудово, що ти не зупинився перед
труднощами, а подолав їх.
Техніка
спонукання (до класу)
§
А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і
постарайтеся вловити основну думку. (до учня)
§
Зосередься, подумай і зверни увагу на ось
цей пункт.
Комбінація
технік надихання-схвалення.
§
Надихнути і схвалити як уже успішно
зроблену справу. (до класу і до окремого учня)
§
Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю
аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.
Комбінація
технік надихання спонукання
§
Я( відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу
зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.
Комбінація
технік спонукання-схвалення (до класу і
до окремого учня)
Немає коментарів:
Дописати коментар