пʼятниця, 17 грудня 2021 р.

 

Техніки позитивного звертання до учнів, що гармонізують соціокультурний простір

Техніка „Я висловлювання”  (до класу і до окремого учня)

§  Я хотіла б щоб ви (опанували, навчились, засвоїли) допоможіть мені, будь ласка, (зробіть, прочитайте, напишіть, виконайте) …

Техніка надихання (до класу)

§  Я хочу вас навчити … Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей
(… спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)

§  Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..

§  Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.

Техніка схвалення (до класу)

§  Я така задоволена, що ми всі сьогодні так дружно і злагоджено попрацювали

§  Мені приємно про це сказати, що сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)

§  Як добре, що ти повірив у свої сили і виконав це завдання.

§  Як чудово, що ти не зупинився перед труднощами, а подолав їх.

Техніка спонукання (до класу)

§  А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і постарайтеся вловити основну думку. (до учня)

§  Зосередься, подумай і зверни увагу на ось цей пункт.

Комбінація технік надихання-схвалення.

§  Надихнути і схвалити як уже успішно зроблену справу. (до класу і до окремого учня)

§  Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.

Комбінація технік надихання спонукання

§  Я( відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.

Комбінація технік спонукання-схвалення (до класу і до окремого учня)

§  Зосередьтеся, подумайте і ви дасте відповідь на запитання, яке я зараз поставлю.
Я впевнена, що ви добре попрацюєте, дасте чудові відповіді.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар